Każdy klient jest zobowiązany do zapoznania się z treścią Regulaminu przed złożeniem zamówienia. Złożenie zamówienia oznacza akceptację zasad sprzedaży wynikających z poniższego regulaminu przez Kupującego.
Promocje nie łączą się.
Zamówienia
Ceny towarów są cenami brutto i zawierają VAT. Cena podana przy towarze w momencie złożenia zamówienia jest wiążąca dla stron. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych w sklepie mytummy.pl
Do całkowitego kosztu zamówienia doliczamy koszty przesyłki.
Koszt wysyłki Pocztą Polską (priorytet)
Przesyłki za pośrednictwem Poczty Polskiej nadajemy tylko poleconym priorytetem.
Koszt wysyłki uzależniony jest od wagi przesyłki i wyświetli się na stronie po dodaniu wszystkich produktów do koszyka.
Koszt wysyłki uzależniony jest od wagi przesyłki i wyświetli się na stronie po dodaniu wszystkich produktów do koszyka.
Przy zakupie powyżej 300 zł wysyłka na terenie Polski gratis!
Dane do przelewu
Wpłat należy dokonywać na konto:
68 1140 2004 0000 3002 8029 0436
Operatorami kart płatniczych są PayPal oraz PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
Faktura VAT
Klienci dokonujący zakupów w sklepie mytummy.pl wyrażają zgodę na wystawienie faktury VAT bez podpisu.
Warunkiem dobrze przeprowadzonej transakcji jest podanie prawidłowych danych adresowych Kupującego oraz otrzymanie płatności. Faktura VAT jest wystawiana do każdego zamówienia i wysyłana za pośrednictwem poczty elekrtonicznej.
Zamówienia krajowe
Zamówiony towar zostanie wysłany w ciągu 24 godzin od momentu zaksięgowania płatności na naszym rachunku bankowym. O nadaniu przesyłki Kupujący informowany jest e-mailem.
Jeśli nie otrzymacie Państwo przesyłki w ciągu 3-4 dni prosimy o kontakt. Zdarza się, że listonosz nie zostawia awiza, a przesyłka czeka na odbiór na poczcie.
Będziemy się starać, żeby szło jak najsprawniej. :)
Przesyłkę należy sprawdzić (z zewnątrz) w obecności doręczyciela. Paczek naruszonych bądź ze znacznymi uszkodzeniami nie należy przyjmować.
Przesyłkę należy sprawdzić (z zewnątrz) w obecności doręczyciela. Paczek naruszonych bądź ze znacznymi uszkodzeniami nie należy przyjmować.
Zamówienia zagraniczne
Realizujemy wysyłki zagraniczne do wszystkich krajów. Zamówiony towar zostanie wysłany w ciągu 24 godzin od momentu zaksięgowania płatności na naszym rachunku bankowym. O nadaniu przesyłki Kupujący informowany jest e-mailem.
Zwroty
Zgodnie z Ustawą z 25.12.2014 w ciągu 14 dni od otrzymania paczki, w naszym sklepie w ciągu 30 dni, Kupujący może dokonać zwrotu towaru (bez podania przyczyn) lub jego wymiany na model inny lub w innym rozmiarze. Towar musi być odesłany na koszt Kupującego. Ponadto należy spełnić poniższe warunki:
* towar nie może być uszkodzony i używany,
* towar musi być czysty (bez śladów pudru),
* towar musi posiadać wszystkie metki,
Otrzymanie zwrotu towaru jest równoznaczne z otrzymaniem oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy.
Po otrzymaniu przesyłki zwrócimy pieniądze na wskazane przez Kupującego konto bankowe w przeciągu 14 dni roboczych od otrzymania przesyłki.
Koszt zwrotu towaru do Sprzedajacego ponosi Kupujący.
Nie przyjmujemy paczek odesłanych do nas za pobraniem lub na koszt adresata!
Prosimy o odesłanie zwrotu na adres:
Do zwrotu powinien być dołączony numer zamówienia z danymi kupującego oraz kontem bankowym do zwrotu pieniędzy.
Prosimy potwierdzić dokonanie zwrotu przesyłając taką informację z numerem zamówienia oraz numerem konta bankowego na adres: office@mytummy.pl.
Wymiany
Możliwa jest wymiana towaru na inny model lub rozmiar. W przypadku wymiany należy dokonać zwrotu zakupionego przedmiotu na nasz adres oraz poinformować nas na jaki model/rozmiar chcą Państwo wymienić produkt. Koszt zwrotu zamówienia ponosi Kupujący.
Reklamacje
Wszystkie oferowane przez My Tummy towary są nowe i wolne od wad. Jeśli stwierdzisz, że otrzymany towar jest wadliwy lub niezgodny z opisem, niezwłocznie skontaktuj się z nami.
W przypadku stwierdzenia wad dostarczonego towaru należy odesłać go przesyłką pocztową na adres: My Tummy, na swój koszt.
Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 7 dni od otrzymania przesyłki. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji wyślemy na nasz koszt pełnowartościowy wyrób wraz z kosztami związanymi z odesłaniem towaru reklamowanego, lub w przypadku wyczerpania danego modelu zwrócimy jego równowartość wraz z kosztami odesłania.