Każdy klient jest zobowiązany do zapoznania się z treścią Regulaminu przed złożeniem zamówienia. Złożenie zamówienia oznacza akceptację zasad sprzedaży wynikających z poniższego regulaminu przez Kupującego.

Promocje nie łączą się.

Zamówienia

Ceny towarów są cenami brutto i zawierają VAT. Cena podana przy towarze w momencie złożenia zamówienia jest wiążąca dla stron. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych w sklepie mytummy.pl

Do całkowitego kosztu zamówienia doliczamy koszty przesyłki.

 

Koszt wysyłki Pocztą Polską (priorytet)

 

Przesyłki za pośrednictwem Poczty Polskiej nadajemy tylko poleconym priorytetem.
Koszt wysyłki uzależniony jest od wagi przesyłki i wyświetli się na stronie po dodaniu wszystkich produktów do koszyka.
Przy zakupie powyżej 200 zł wysyłka na terenie Polski gratis!

 

Dane do przelewu

 Wpłaty należy dokonywać na konto: 

Igloo Building Supplies Poland Sp. z o.o. 
ul. Raszyńska 3/8 
02-026 Warszawa
Bank BPS SA:  PL 24 1930 1419 2300 0351 6285 0001
SWIFT code: POLUPLPR

Operatorami kart płatniczych są PayPal oraz PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.

Faktura VAT


Klienci dokonujący zakupów w sklepie mytummy.pl wyrażają zgodę na wystawienie faktury VAT bez podpisu.
Warunkiem dobrze przeprowadzonej transakcji jest podanie prawidłowych danych adresowych Kupującego oraz otrzymanie płatności. Faktura VAT jest wystawiana do każdego zamówienia i wysyłana za pośrednictwem poczty elekrtonicznej.

Zamówienia krajowe

Zamówiony towar zostanie wysłany w ciągu 24 godzin od momentu zaksięgowania płatności na naszym rachunku bankowym. O nadaniu przesyłki Kupujący informowany jest e-mailem.
Jeśli nie otrzymacie Państwo przesyłki w ciągu 3-4 dni prosimy o kontakt. Zdarza się, że listonosz nie zostawia awiza, a przesyłka czeka na odbiór na poczcie.

Przesyłkę należy sprawdzić (z zewnątrz) w obecności doręczyciela. Paczek naruszonych bądź ze znacznymi uszkodzeniami nie należy przyjmować.

Zamówienia zagraniczne


Realizujemy wysyłki zagraniczne do wszystkich krajów. Zamówiony towar zostanie wysłany w ciągu 24 godzin od momentu zaksięgowania płatności na naszym rachunku bankowym. O nadaniu przesyłki Kupujący informowany jest e-mailem.


Zwrot



Zgodnie z Ustawą z 25.12.2014 w ciągu 14 dni od otrzymania paczki, Kupujący może dokonać zwrotu towaru (bez podania przyczyn) lub jego wymiany na model inny lub w innym rozmiarze. Towar musi być odesłany na koszt Kupującego. Ponadto należy spełnić poniższe warunki:
* towar nie może być uszkodzony i używany,
* towar musi być czysty (bez śladów pudru),
* towar musi posiadać wszystkie metki,
Otrzymanie zwrotu towaru jest równoznaczne z otrzymaniem oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy.
Po otrzymaniu przesyłki zwrócimy pieniądze na wskazane przez Kupującego konto bankowe w przeciągu 14 dni roboczych od otrzymania przesyłki.
Koszt zwrotu towaru do Sprzedajacego ponosi Kupujący. 
Nie przyjmujemy paczek odesłanych do nas za pobraniem lub na koszt adresata!
Prosimy o wysłanie zwrotu na adres:
Igloo Building Supplies Poland Sp. z o.o. 
ul. Raszyńska 3/8 
02-026 Warszawa
Do zwrotu powinien być dołączony numer zamówienia z danymi kupującego oraz kontem bankowym do zwrotu pieniędzy.
Prosimy o dopisanie powodu zwrotu.
Prosimy potwierdzić dokonanie zwrotu przesyłając swoje dane i numer konta bankowego oraz numerem zamówienia na adres: office@mytummy.pl.

Wymiana



Możliwa jest wymiana towaru na inny model lub rozmiar. W przypadku wymiany należy dokonać zwrotu zakupionego przedmiotu na nasz adres oraz poinformować nas na jaki model/rozmiar  chcą Państwo wymienić produkt. Koszt zwrotu zamówienia ponosi Kupujący.


Reklamacja



Wszystkie oferowane przez My Tummy towary są nowe i wolne od wad. Jeśli stwierdzisz, że otrzymany towar jest wadliwy lub niezgodny z opisem, niezwłocznie skontaktuj się z nami.
W przypadku stwierdzenia wad dostarczonego towaru należy odesłać go przesyłką pocztową na  adres: My Tummy, ul. Raszyńska 3/8, 02-026 Warszawa na swój koszt.
Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 7 dni od otrzymania przesyłki. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji wyślemy na nasz koszt pełnowartościowy wyrób wraz z kosztami związanymi z odesłaniem towaru reklamowanego, lub w przypadku wyczerpania danego modelu zwrócimy jego równowartość wraz z kosztami odesłania.